“Nesvarbu, bet geriau pirmadienį” arba “Ką daryti, kad Jūsų spaudos pranešimą “paimtų”?”

“Muck Rack” atliko naudingą tyrimą apie PR agentūrų ir žiniasklaidos santykį ir, svarbiausia, spaudos pranešimų efektyvumą.

https://info.muckrack.com/state-of-journalism-2020…

Svarbiausia – pranešimo aktualumas (laikotarpiui ir auditorijai), tik paskui – paveikslėliai. Bet vis tiek, be paveikslėlių – blogai…

Laiškas- nesvarbu kada, bet geriau pirmadienį iki pietų (jau išsiuntėt?).
Ir ramiai… tik pusė žurnalistų panaudos kas ketvirtą pranešimą savo straipsniams, o trečdalis nepaims nei vieno. Kodėl? Nes gauna bent penkis pranešimus per dieną (kai kurie – iki 20), o patys parašo vidutiniškai penkis straipsnius per savaitę – do the maths…Na ir ne tik dėl to…
Tiesa, Lietuvoje gali būti kiek kitaip.

Ir dar – įkyrumas domintis “ar matėte mūsų spaudos pranešimą” leidžiamas, bet tik vieną kartą ir ne vėliau nei savaitę po pirmojo el. laiško.

Tikrai nieko keisto, bet smagu matyti skaičius.

Copyright World of Words © All Rights Reserved