“Muck Rack” atliko naudingą tyrimą apie PR agentūrų ir žiniasklaidos santykį ir, svarbiausia, spaudos pranešimų efektyvumą.
https://info.muckrack.com/state-of-journalism-2020…
Svarbiausia – pranešimo aktualumas (laikotarpiui ir auditorijai), tik paskui – paveikslėliai. Bet vis tiek, be paveikslėlių – blogai…
Laiškas- nesvarbu kada, bet geriau pirmadienį iki pietų (jau išsiuntėt?).
Ir ramiai… tik pusė žurnalistų panaudos kas ketvirtą pranešimą savo straipsniams, o trečdalis nepaims nei vieno. Kodėl? Nes gauna bent penkis pranešimus per dieną (kai kurie – iki 20), o patys parašo vidutiniškai penkis straipsnius per savaitę – do the maths…Na ir ne tik dėl to…
Tiesa, Lietuvoje gali būti kiek kitaip.
Ir dar – įkyrumas domintis “ar matėte mūsų spaudos pranešimą” leidžiamas, bet tik vieną kartą ir ne vėliau nei savaitę po pirmojo el. laiško.
Tikrai nieko keisto, bet smagu matyti skaičius.